watermelonlove gerçekten rahatladım bebeğim mutlu ben mutlu demekki bebekten bebeğe değişiyor yani bilemedim.3.uyku şekerleme tadında oluyordu ben uyku aralıklarını 15er dakika arttırarak yaptım.Yani normalde 2 saatte bir yatırıyordum yavaş yavaş 2saat 45 dakikaya çıkarttım.Böylece 3.şekerleme uykusuna süre kalmıyor zaten en son uykusundan 16.30-17.00 arası uyanıyor .20.00-20-30 arası uykuya geçiyor.Uyurken sürekli sorun çıkaran çocuk bu saatlerde 2dkikada falan uyumaya başladı.Kitaplarda çok okudum ya işte bunu yapmazsan yorulur daha çok uyanır vs benim bebeğim bu bilgiye uymadı diyelim😀