Hanimlar bu dernek mi nedir bilmiyorum ama arkadaşım akika kurbanı kestirmiş her anını çekip atmışlar ' yada sadaka vermek istese onlara veriyor onlar gerekini yapoyor yine bunun için resim video atıyorlar…
Bizimde bir kurbanımiz var kesmek istiyoruz.. Lakin etrafa tanidiklara pay vermek yerine tam olarak durumu olmayan eti bilmeyen insanlara vermek daha guzel olmaz mı?
Ne diyorsunuz bilginiz var mı. Tehlikeli mı böyle durumlar . Arkadaş kac oldu yapmamız güvenilir arkasında kötü işler yok diyor
Bilen duyan yazar mı lütfen????