MinelAskEla Arkadaşlar merhabalar oğlum uyuduğu zaman başı terliyor, yattıgı baş kısmı ıslanıyor hep gece emzirmeye kalkınca hep altına ter mendili koyuyorum ama uyanana kadar sırılsıklam oluyor acaba neden oluyor bilginiz varm ? Yastık kullanmıyorum
Lulemom MinelAskEla sıcaklıyordur. Benim kızımda öyle oluyodu. Üzerini incelttim oda ısısını düşürdüm geçti
Suleasya MinelAskEla üzeri kalın olabilir ida ısısı yüksek olabilir. Yatirdiginiz yatak yada örtü ne kullanıyorsanız terleten bir üründen olabilir
asiltonunmommysi MinelAskEla 5.5 aylık doğduğundan beri terliyor. İnce de giydirdim kalın da giydirdim denedim ince bile olsa terliyordu. Şu son zamanlarda azalmaya başladı evin sıcaklığı aynı aslında büyüdükçe değişiyor diye düşünüyorum müdahale etmedim havlu bezlerden koydum sırtına yattığı yere de müslin seriyordum
MinelAskEla Lulemom uyku tulumu giyiyor üstünüde örtmüyorum. Oda sıcaklığımızda soğuk yani 19 oluyor ev ısınmıyor
MinelAskEla Suleasya pamuklu nevresimi var ama terliyor diye hep mendil koyuyorum da . Uyku tulumu var 2 tog odamız da 19 derce genelde kalında giyimiyor aslında
MinelAskEla asiltonunmommysi bende mendillerinden koyuyorum artık sürekli değişiyorum da anlamadım bende valla
MinelAskEla papatyam_ aslında yeni başladık 4.5 aylık olduk demir damlasına acaba ilerleyen zamanlarda düzelir mi ki
asiltonunmommysi Lilasever1 doktoruma yazdım vitamin eksikliği ile ilgili bir şey demedi bebekler terler çok normal oda sıcaklığını ve kıyafetini ayarlayın yeter dedi. Dediği gibi yaptım zamanla terlemesi azaldı. D vitamini ocean kullanıyorum düzenli baktırmadım test yaptırıp
MinelAskEla Lilasever1 yok baktırmadım ama aile hekimi damlalarından verdi ama bize onlar huysuzluk yapınca farklı marka kullanıyorm baktırmadan verdiler aslında baktırmak lazım
gizem_43 Benim kızımda öyle mama içerken uyurken hep terliyor 4aylik şuan yavaş yavaş azalmaya başladı
Lilasever1 asiltonunmommysi bize d vitamini eksikliğinden demişti ocean kullanıyorduk vitagile geçtik d vitamininde
Buketaren MinelAskEla ah aynısı aynısı sanki su dökmüşler kafasına erkek çocuk cok sıcağı sevmez derler üstünü örtmüyorum artık oda zaten sıcak oluyor o zaman bir nebze de olsa daha az terliyor örtüyor musunuz üstünü
MinelAskEla Buketaren yok örtmüyorum uyku tulumunvar odamızda 19 derecede 2 tog uyku tulumu var kullanımına göre giydiriyorım da ama kafası terliyo vücudu normal
Sedefe MinelAskEla erkek çocuğu sıcağı sevmez ortam çok sıcak olabilir azaltın birde üstünü ince örtebilirsiniz
MinelAskEla Sedefe üstünü hiç örtmüyorum uyku tulumu var diye birde odamız 19 derece ev ısınmıyor diye tulum giydiriyorm içinede kalın bişi değil sadece pijama aslında ama vücudunda yok terleme tek kafasında var
MinelAskEla Lilasever1 bizde pedia kullanılırız acaba bizimde ondan sebeb ki ? Aile hekimene baktırdınız siz
Suleasya MinelAskEla bizim ev ısısı da 20-21 derece 1.6 tog kullanıyorum patikli .altına sadece çıt çıtli badi giydiriyorum
Sedefe MinelAskEla oğlumun da aynıydı malesef hiç istemedim ama saçını kesmek zorunda kaldık uzun saçlı çocuklarda özellikle ensesinde aşırı terleme oluyor