Elmel Kızlar bebeğim sekiz aylık emmedigi için sütü sagarak veriyorum lansinoh biberon kullanıyorum biberon ucunu değişmek gerekiyor mu bizimki yavaş akışlı Orta akış ve hızlı akış varmış bu ayda hangisi kullanılır
Sedefela Bende kızıma hep sağarak vermiştim lansinoh kullandım 8. Aydan sonra orta akışlıya geçebiliriz artık demişti doktorumuz öyle geçmiştik