Benim bebeğim şu an 7 buçuk aylık oda emiyor, 2-3 aylıkken başladı. İlk başta demekki emmek istiyor deyip emzik verdim bı kaç kere ama tutmadı almadı bende ısrar etmedim. Genelde uykusu geldiğinde fln emiyor bazen öylesine de emiyor. 6 aylık kontrolünde ebe dışı öne gider biraktir vs dedi ama o kadar iştahlı emiyor ki ne yapsak bırakmıyor bende bıraktım emsin dedim 🤭 ikimizin ailesinde de böyle bişey olmadı. Birde bu ikinci çocuk, ilk çocukta da yoktu🤷 ama parmağı gelişmez diye hiç duymadım bilmiyorum