Nilsultan10 Kızlar 45 günlük kızım var aptamil mama kullaniyoruz günde maksimum 4 kez 60 cc ama hic yaramiyir gazini cikarsa bile huzursuz ediyor yavrumu acilen degişmeliyim ne önerirsiniz gaz ve hazımsızlık yapmayan?
Aysgl_Asya Nilsultan10 bende Aptamil kullanıyorum ama meme+mama gittiğimiz halde fazla da veriyorum kilo alımı az diyo doktor. Değiştirmek istediğimde SMA mamasını düşünmüştüm elimdeki bittiğinde onu alcaktim . Şuan mamayı azaltma evresinde olduğumuz için almadım ama
birtutamsac Nilsultan10 en iyi mama diye bi şey yok bence her bebeğin kabul ettiği mama ona iyidr, hipp kullandım hiç kilo almadı sma içmedi bebelac, bebelac gold, similac derken yine aptamile döndüm :)
Irmakprensesinannesi Nilsultan10 sma optitra tavsiye ederim 2 numarasını kullaniyrm 2.ayliktan beri gayet memnunum
Selnyel Biz hipp kullandık doğduğunda sütüm hemen gelmediği için sonrasında da ara ara verdim meme mama şeklinde gittik gaz sorunu yaşamadık hiç hippi önerebilirim
Nefeess Nilsultan10 Hipp ama combiotik olan bağırsak düzenleyici özelliği var biz memnunuz kilo alımı da çok güzel
Gmze34 Aptamil conformil var bizede doktor önermişti 6 ay falan kullandik gaz ve kabizliga iyi geliyor sindirimi kolay.suan aptamil e devam ediyoruz.hip kullandik belli bi sure sonra surekli kabiz oldu ,bebelac icti ictikce kustu …
civcivoz Nilsultan10 ben oglumda ilk dogdugunda sütüm tam gelmedigi icin hipp combiotic kullandım ama cocugum gazdan mahfoldu. Onu hemen degistirip sma kullandım. Bi sorun yasamamıstık. İcerik olarak da anne sütüne en yakını sma
Minikmucizemiz1301 Nilsultan10 evolvia kullanıyoruz biz malesefki deneye deneye bulunuyor bazıları cok rahatsiz etti kolik bebek ne denesek olmadi mesela cok bilinen mamalar dahil en iyi yarıyan evolvia çıktı bizde sanirim deneyerek bulmak mümkün 41 günlüğüz bizde 6 7 çeşit mama denedik diyebilirim