saresmami Nazduruuu ben mam markasini kullaniyorum em emzik hem biberon. Suan 4 aylik 2 delikli biberon 6 aylik olunca 3-4 delikli oluyor.
Elmel Nazduruuu canm valla benimki sekiz aylık doğumda aldığım başlığı kullanıyorum ama bı büyük numaraya geçmeli miyim bilmiyorum suyuda lamsinohun küçük biberonu var ondan içmeyi seviyor onun ucu hızlı akıttığı için boğazında kalıyor