anneler lutfen yardim edin. cok caresiz hiss ediyorum. bebegim 3 aylik. memeyi emmek istemiyor cekistirip agzindan cikariyor. buzlukta baya sutum vardi ac kalmasin diye veriyordum. buzluk stogum da azaldi. gun icinde 2 kez zorla emziriyorum o da uykudayken. saginca artik 60 ml anca cikara biliyorum. sutum kesilcek yetmiyir diye uzuluyorum(( ne yapmami onerirsiniz?