nurayesila hayırlı akşamlar 😌 iki gündür annem coviddi bizimle beraber yaşıyor kendisi bu gece de bebeğim de öksürük var büyük ihtimalle o da oldu evde neler yapabilirim doktora ilerlerse götürmeyi düşünüyorum
Ecemipek nurayesila öksürük değilde ateş belirleyici genelde çocuklarda . Ben sadece calpol kullandım iki günde atlattı bebeğim. Korkmayın bebeklerde ağır geçmiyor
Funda-12 Ecemipek başka ne belirtileri oldu peki şu an iki gündür bizimde ateş var pcr testi verdik sabah çıkacak ama doktor büyük ihtimalle diş dedi
nurayesila Funda-12 şuan sadece bir kaç kez öksürdü onun dışında birşey yok inşallah olmamıştır Rabbim evlatlarımızı korusun