Annesininoglu kizlar kıl teknigi ile kaş ektirsem zarari olur mu bebegim cok az emiyor gece bile dogru duzgun emmiyor. kaşlarim cok seyreldi
koncuy69 Annesininoglu Bilgim yok postun üstte kalsın diye yazıyorum. Benimde kaslarım vs seyrek. Saçlarında dökülüyor mu? Gerçi benim guatrdan ama ektirmeden önce değerlerine baktirsan sebebi neymiş acaba.?
GmzSnn Annesininoglu kaş ektirme diye birşey yok 🥴 pigmentleri zamanla kaybolan rengini yitiren we silinen boya ile kaş şeklinde çizikler atılacak derinizin içine iğnelerle🤷🏻♀️
Annesininoglu GmzSnn hadi yaaa o da günah olmaz mi kalici dövme gibi? en iyisi dogal yontemlere basvurayim 😣
GmzSnn Annesininoglu bilemiycem 🤷🏻♀️ Tercih sizin ewet döwme gibi deriye işleniyor ama döwme gibi senelerce kalmıyo yawaş yawaş rengi dönerek tamamı silinmesede kaş şekli tamamen bozuluyo