Arslann Uzmanlar zararlı buluyor diye almamıştım bende .Allahtan uzman değilim ben çok faydalı buldum.Hediye gelmişti 😄 Kızımda kullanmıştık birkaç ay. Onun sayesinde dinlenip ev işlerimi rahatça yapabiliyordum.Bakıp bakıp bana hediye alana teşekkür etmiştim 😄 Yürümesinde bi sıkıntı yaşamadım ben 9 aylıkken tutunup koltuktan kalktı.2 ay içindede yürüdü.İçe basma,ayak ucuna basma görmedim.