Byzm ben de burada bekliyim. Doktorlar sadece hastalığa bakıyor. Gelişimde boy kilo tamam. Bazı doktorlar aylık kontrolde o ay içinde neler yapması gerektiğine, alınması gerek oyuncağa kadar bilgi veriyor. Nörolojik, bilişsel gelişimi de takip ediyor ama ben bulamadım öyle bir doktor. İstanbulda var çok iyi bir doktor ama uzak. 😕