kbragoktug_ Kızlar bir türlü düşmedi sarılığı her saat başı emziriyorum hatta az mı emiyor diye sağıp veriyorum sürekli mamayla da destekliyorum en çok sütümü vermeye çalışıyorum nasıl düşer değeri 🤦🏻♀️😩
Aysglshn kbragoktug_ bizde de oldu kan uyuşmazlığı vardı direk hast yatırdılar. Aynı oda da o küvezde biz yanndaydık. Yatırmadıysa dr önerilerini dinleyin
motherthea kbragoktug_ benim ki 17.5 en yüksek düşünün sık emzirdim mama bile vermedim geçti sıkıntı yapma canım geçmiş olsun
SevgiOA kbragoktug_ kan uyuşmazlığı , anne sütü sarılığı tarzı bir durum yok ise sık sık emzirin geçer inşallah
a010101 kbragoktug_ vişne kompostosu için bebeğe geçer düşmesine yardımcı oluyor bizde kuvozde yattık değer düşmese tekrar yatıcaktı sık sık emzirdim birde gün ışığında tuttum öyle düşmüştü
kbragoktug_ motherthea bir de doktor sürekli 2 günde bir çağırıyor sürekli kan alıyorlar artık götürmek istemiyorum hergün hergün
kbragoktug_ SevgiOA kan uyuşmazlığı yok ama anne sütü sarılığı ne demek onu bilmiyorum sütün sarı gelmesi mi
Bahar11 Bizm kan grubumuz esmnde benmde 0rh+ oldgu icn bebekte oyle sigdu ve bu kan grububsariliga cok meyilliymis bizmde dogndnn beri hastanelerdeydk yattk fln ve gecti sukur gecer inslkh
kbragoktug_ a010101 emziriyorum sık sık mamaylada destekliyorum vişne kompostosunu hiç duymamıştım siz denediniz mi
a010101 kbragoktug_ evet bizim öyle düştü zararı yok zaten doğal meyve suyu sonuçta gaz yapmıyor bişi yapmıyor