Mommycans ya bende bebeğim dönmeye başlamadan yaptırayım dedim sünnetten de korkuyordum hep çünkü hep en başında yaptırmak taraftarıydım ama doktor önce ameliyat sonra sünnet demişti o zaman öğrenmiştim bende . Yoksa 1 aylıkken sünnet yaptrıcaktık. Yani şöyleki alınan dikiş değildi kaynayan dikişti sürekli üç gün üst üste kırmızı iğne, bide krem vardı onu sürğyorduk ve kantaron yağı önermişti doktor onu damlatıyorduk bezi yapşmasın diye. Ha birde karton bardak kullandık 1 hafta. İlk gün zorlamıştı bizi oda ağrısı olduğundan. Antibiyotik şurup vermişti doktor baya ilacı vardı anlayacağın o zordu bizimki hiç içmiyordu ağlıyordu. Şuan 13. Ayımıza girmek üzereyim çok şükür hiçbir problem olmadı. Eğer yaptıracaksanız 2 yaşa kadar yaptırın diyorlar ama daha büyük olsun derseniz de 2-6 yaş arası sünnet çocuğun psikolojisi açısından önerilmiyor . 6 dan sonra yaptırabilirsiniz ancakk