Merhabalar. Bebegim 18 günlük 3kilo 100 gram dogdu suan 4 kilo olmus. Sütümu sagarak veriyorum 60ml iciyor sutum cok az o yuzden mama takviyesi veriyorum gunde 3 4 defa. Kilo alımı cok mu olmus sizce bu bi sıkıntı yaratır mı. İstahli bi bebek 2 saat arayla kendi uyanıp acikiyor benim uyandirmama gerek kalmiyor yani