afraninannesii 18_kuzey 17 aylık öğrenmedik. Bize aşı kartı verdiler ama kan grubu yazmıyor. Bir dahaki ay öğreneceğiz kan tahlili ile. Aslında doğduğu gün söylemeleri gerekiyor
18_kuzey afraninannesii aynı şekilde ben de çok şaşırdım,defalarca doğum kağıdına baktım aşı kartına baktım yazmıyor