Benim 2 çocuğum yok deneyimli değilim ama bence mantıklı bir hareket bir gün siz bir gün babası şeklinde. Hem yabancı değil ki babası, babasına da alışması önemli bence. Kiyamam yazmış arkadaslar ama daha yenidoğan değil ki sadece anneye bağlı olsun 6 aylık bebek, babası da uyuyabilir aralarında ilişkileri saglamlastir hem . (Bence)