Kızlar selam,
Kızım 12 aylık. Halen agzına her bulduğunu atma durumu devam ediyor. Azalacak dedikçe azalmıyor sanki artıyor. Yerde ne görse agzında. Kıyafetten dökülen iplik, pamuk toplaya toplaya geziyor evde. Dışarı cıksak yerde çimleri hemen atıyor agzına. Sürekli süpürge elimde, kalbim ağzımda evde. Herşeye “hayır” diyen bi anne değilim. Az , öz hayır derim buyüzden “hayırı” dinliyor aslında ama üst üste söylersem kaale almıyor o yüzden her agzına bişi attıgında hayır demiyorum o işlemiyor. Göz hizasına eğilip konuşunca bazen etkili oluyor cogu zaman olmuyor. Kurban olayım bi akıl verin. Yaz geliyor. Sahilde kum taş yiyecek cocugum. Yengeç bulsa lönk diye atacak agzına. Bi de çok seri yani ben bu kadar seri olamam hızlıgonzales.
Napcam ben? Var mı bi taktik