Merhaba kızlar. Kızım 3 aylık doğduğundan beri hep böyle bi kaka problemi var bi kaç sefer lavman ile yaptı ama dışardan bu şekilde müdahale etmek istemiyorum fakat müdahale olmadan da kaka yapmak aklına gelmiyor böyle bir durum yaşayan var mı. Doktor rahatsız olmuyorsa karnı sismiyorsa sıkıntı yok diyor