Kızlar selam 59 günlük oğlum var oğlumda uzayan sarılık var yavaş yavaş geçmeye başladı 1.5 saatte bir emiyor ama 5-10 dakika emdikten sonra uyuyakalıyor bende aç kaldığını düşünerek sürekli süt sağıp içiriyorum . Sezeryanle doğum yaptığım için ilk başlarda sütüm gelmemişti ve mamada vermiştik . Mamayı bırakamıyorum bir türlü sürekli sağlığımdan bazen sütüm az geliyor günde 3-4 kez de mama veriyoruz sizin bebekleriniz nasıl . Oğlum doymayacak diye korkuyorum