Merhabalar bebeğim 14 aylık hırıltısı var özellikle yattığı zaman horluyo gibi ama burnu falan tıkalı değil öksürüğü falan da yok
Azı dişi çıkaryor ve ağzı çok akıyor acaba ondan mı yada Ankara da yaşıyorum havası kuru ondan mı bilemiyorum 😰 böyle bir durumla karşılaşan var mı