fearseaaa Bebegim bir yaşında kız hemen hemen hergün gördügü arkadaşımın bebegini(kız) saçını çekiyor sadece ona yapıyor.kızım normaldede sinirli bi bebek ama o kıza sadece yapıyor oda hiç tepki vermiyor biz kızıyoruz yine yapıyor napmam lazm neden yapar ki
Zebe fearseaaa dikkatini dağıtın yoksa pekişir. Kızıyorsanız dikkatinizi çekmeyi başardığı için devam edecektir 🥲
Deletedmom636262 fearseaaa her bebek yapıyor 18 aylık oğlum saçımla oynuyor bazen çekiyor 🤷♀️Hoşuna gidiyor bazen Canım acıyor tepki verdikçe yine yapıyor gülüyor 🥴
midekoruyucu fearseaaa sevmeye çalışıyodur belki 😁 benim kızım da benim saçlarımı çekiyor oynamak istiyor aslında biliyorum 🤗
1234___ Benim kızımda ablasını saçını çekiyor 😁 ablası evde olmadığı zamanlarda da benimkini çekiyor 😁