Baharomer Kızlar elimde 12 bin kadar para var bununla altın almak istiyorum acaba şimdi mi alsam beklesem mi kararsızım altından gerçekten anlayan var mi uzun süre bozmayı düşünmüyorum ileriye yönelik yatırım amaçlı alacağım
Aselbalininannesi Baharomer bence şimdi al bizim bir yakinimizin altın yapma atölyesi var çok yükseleceğini soyledi
Zebe Baharomer altın yeni yükseldi aslında geçen hafta falan altına çevirseydiniz şu an karda olurdunuz. Bence tl olarak bırakmayın kesinlikle değer kaybediyor maalesef 🥲
Merveensarelisa Baharomer şuan alınmaz malesef savaş zamani çok yükseldi zarara girersin düşmesini bekle
Themia Baharomer eşim kapalıçarşıda çalışıyor, yükselecek. Haziran’a kadar doların 20 tl olması bekleniyormuş
Barlasb10 İleriye yönelik düşünüyorsanız hemen alın çünkü asla düşmez artık bi ara düşer sonra yine tavan yapar her türlü karda okursunuz
GiybetReis Baharomer savaş var. Ve şuan en cok değer kaybeden para birimi TL. TL dışında neye yatırırsanız kazanırsınız. Altın euro dolar.. Tabii böyle olunca herkes yatıracak daha da değer kaybedecek Liramız..
Yunusemreveannesi Baharomer abimde İstanbuldayım kuyumcu kent diye büyük sitede çakışıyor oda baya çıkacağını söylemişti şimdiden al canim
oksitosin Baharomer şuan alman doğru olmaz bence çok yükseldi ve eğer mobilden alacaksan makas aralıkları da çok yüksek.. Youtubada oktay dragon ve selcoini takip etmwni öneririm güzel analizleri var
saresmami Baharomer bencede al ama kisa vadeli alcaksan pek alma derim uzun vadeli alcaksan hic düsünmeden al