Yusufeda Ya kızlar her yerim istirik oldu 15 aylik oglum var istirdiginda tepki vermiyorum konusuyorum oglum istirma felan die ama unutturmam lazım herkezi disliyor
kuzey-21 Yusufeda ay bende diyorum ıstırma ne ısırmakmış meğersem şive işte herkesin ki farklı 😂 birgün unutturabilirseniz eğer beni etiketleyip banada anlatın bnm de heryerim kıpkırmızı 😂
Ege3410 Yusufeda emzirirken istiyorsa burnunu kapatın mecbur ağzını açıyor. Bir ara da boynuma bir şeyler asiyordum emzirirken onalara bakıyordu isirmiyordu. Öyle öyle unuttu.
kelebek21 Yusufeda o davranışı mutlaka birinden görmüştür ya da görüyordur . Çocuk gelişim uzmanı söylemişti bunu bana . Ben ısırmayı bıraktım çocuğum da bıraktı valla 😅