Ağustosta doğum yaptım kızım 6,5 aylık hiç emzirmediğim ve 15.günde sütüm kesildiği için doğumdan 50 gün kadar sonra regl olmaya başladım. Doğumdan sonra güzel kilo vermek verdim fakat regl süreci sonrası hızlı bir şekilde iştah artışı ve kilo alımı oldu bende. Hep regl sürecine bağladım. Çalışan da bir anneyim elim ayağım kalkmayacak kadar yorgun hissettiğim, zor uyandığım, yada sık uykum geldiği anlar olduğu için vitamin takviyesi versin diye aile hekimine gittim. Ailenizde guatr var mı diye sordu bildiğim kadarı ile hiç yok. Boğazımda şişlik fark ettiğini genel cerrahiye görünmem gerektiğini söyledi. Önce bugün detaylı tiroid ve kontrol için kan tahlili verdim pazartesi sonuca göre genel cerrah gideceğim. İnt üzerinden belirtilerine baktığımda, stres, Bi anda parlama, genel olarak sinirlilik hali, uykululuk hali, sıcak basması gibi, kilo alımı belirtisinden hiç bahsetmiyorum bile.. Çünkü zaten var. Dedim hocam ergenliğimde ki gibi mantı ile ekmek yemek istiyorum öyle Bi doymama ve iştah var. Kan şekeri ve tiroid den kaynaklı olabileceğini söyledi. Ben bu var olan belirtileri hep regl sürecime bağladım. Doğumdan önce de Pms denilen sendromu yaşardım öyle bişey zannettim ama hekim guatr deyip belirtilerine bakınca anladım ki guatr belirtileri de taşıyorum aynı zamanda. O günden sonra fark ettim ki evet boğazım sanki gerçekten de şiş görünüyor. Siz ne dersiniz bu belirtileri olan var mı içimizde?