Melekannesiiiii Ayrı odada yatan bebeğiniz gece ağladığı zamanlar kim kalkıp bakıyor. Benim bebeğim gece bayağı ağlıyor her ağlamasina ben kalkıyorum çok yoruldum 😔 Eşim de duyuyor sesini ama pek oralı olmuyor😔
Saripapatyammm Melekannesiiiii Gece bizim zil caliyor esim onu duymuyor 😁 degilki kizi duysun. Uyaniksa bakar 😁
Saitkereminannesi Melekannesiiiii Ben kalkıyorum ilk zamanlar eşim yardimciydi ama kalkma dedim ben ilgileniyorum
tenceretavakuskana Melekannesiiiii ben kalkarım cunku emmek ıcın uyanır uyanırsa zaten onun dısında agrı sancı dıs donemıyse zorlandıgım yerde esım gelır beraber bakarız uyumayacak gıbıyse ıse gıtmıyosa o bakar ben yatarım
TheBossMom Melekannesiiiii bende 7 aylıkken ayırdım zaten odalar çok yakın genelde ben kalkıyorum emiyor ama bazen çok uyanıyor mama yap diyorum karnı doymuyor gibi oluyor
Mrvk_39 Melekannesiiiii benm bebeğim de 11 aylık onun da odası ayrı ikimiz de kalkarız bi eşim bi ben sırayla genelde 😂
Sevvaldal Melekannesiiiii 30 aylik. Hasta oldugu zamanlar haric, 30 aydir her gece ben kalkiyorum. Esim 15-20 kez kalkmistir belki. Onda da cocugu yanimiza alistirdi😒sabaha karsi bizim yataga geliyor mutlaka🙄
Saripapatyammm midekoruyucu 😁 kalk diyorum zil caliyor gece 2 ,3 Kalkip sen acsana diyor uyku arasi 😁 normalde kendi evdeyken hic kapi acmayan ben. Sabahta hatirlamiyor 😁