hifam18__ Kızlar bebeğimin bugün salyası akıyor 3 ay 1 haftalık diş belirtisi mi bu yoksa ne olabilir yani bilemedim sürekli de elleri ağzında ama salyası bugün akmaya başladı
Aliaslan1 hifam18__ salya akması bebek konuşmaya çabaladığı için çok oluyormuş bir de diş çıkarma değilde dişler kaşınmaya başlıyormuş
metehanmom_ hifam18__ diş yer yapıyor derler canım bizde benm bebeğim de 3.Aydan beri salyası çok şimdi 4.5 aylık sürekli elleri ağzında ama daha şişlik vs yok daha zamanı var ama kaşınıyor heralde
Glsn7581 Tükürük bezlerini geliştiriyor diş çıkarma 4 ayda belirtileri başlasa da muhtemelen altı ayda diş çıkarıyor
hifam18__ Glsn7581 yok öyle üstü falan ıslanmıyor 3 kere falan geldi azıcık azıcık zaten yarın kontrolümüz var bakılır canım