Happypanda Merhaba 4 aylık bebeğim özellikle gündüzleri uyku için beşiğine yattığında derin uykuya geçene kadar bir çok kez irkiliyor kollarını yukarı kaldırıp, hafif gözünü aralayıp uyumaya devam ediyor. Bu durum her bebekte oluyor mu ?
cekoslavakporseleni Happypanda benim bebeğimde de oluyordu, bu bir refleks canım, moro refleksi. Azalarak bitiyor, korkma💕