Senaumy_06 canım çok geçmiş olsun. Bol bol emzir emiyorsa sadece ateş düşürücü verebiliyorsun. Bol bol burnu temizle şırıngayla maalesef başka yapabilecek bir şey yok 4 güne atlatıyorlar öksürük biraz sürüyor. Ateş takibi yap mutlaka kulaktan ateş ölçerle yapmanı tavsiye ederim. Çünkü anlından ölçtüğümde 36,5 çıkıyordu kulaktan ölçtüğümde 39 çıkıyordu. Ateş düşürücü ilacının yeni olsun mutlaka. Öksürüğü artar ise yada inmeyen ateşi olursa mutlaka hastaneye götür