hamzamom Kızlar kafasının arkasında misketten ufak bişey var. Dokununca oynuyo yerinden. Dün akşam fark ettim. Bilgisi olan var mı?
MuhammedAmine hamzamom bende yeni fark ettim benim oğlumdada var ve hareket ediyor oynadığım zaman kafasının arkasında yan yana iki noktada . Bugün kontrolü var unutmazsam sorucam İnşallah
Meralminahalil hamzamom benim kızımda da vardı şuan 7 aylık geçti zamanla geçinceğini söylemişlerdi 😊
Cinarasaf hamzamom benimde öyle doktora götürdüm 4 mm kist dedi kontrollü ultrason önerdi eğer büyürse çocuk cerrahisi görsün dedi
Liyam hamzamom benim kızımdada vardı 2aylıkken doktor o kemik ucu dedi yanı kafasındaki kemik yapısı dedi büyüdükçe geçer dedi şuan 5,5aylık gecti iki tarafta da vardı bizim