Kızlar bebeğim 4 ay 11 günlük oldu sütüm yetmiyor. 2 aydan beri mama da veriyorum ama Biberon tutmadığı için kaşıkla vermek zorunda kalıyorum. Çok zor oluyor kaşıkla vermek mamayi sevmiyor yedirince yutmuyor ağzından atıyor. Zar zor saatlerce yedirmeye çalışıyorum. Yoğurt yada pirinç unu muhallebisi veren varmı. Vermeyi düşünüyorum da bir zarari olur mu? Aç oluyor bu yüzden uyumuyor. Mamayi verince biraz karnı doyuyor birkaç saat aralıksız uyuyor, sadece emzirdigim zamanlar sürekli ağlıyor uyumuyor. Vermelimiyim çevremdekiler buz hep veriyorduk ver bisey olmaz diyorlar ama