Kızlar sma mamadan doktor önerisiyle bebelac gold a geçtim gecmez olaydım ya bebeğim bugün yapmadığı kadar kaka yaptı bir günde bir ya da iki günde bir yapsrdı bugün 4 kez falan yaptı ve sıvı. İshal mi değilmi anlayamadım. Sizce sma ya geri mi dönmeliyim bunu yaşayanınız var mı