Meraba güzel anneler ben şuan çok teredutteyim 12 gün önce doğum yaptım sezeryanla ilk iki gün sütüm gelmedi sonra geldi baya güzel normalde göğüslerim sert olurdu iki gündür yumuşak göğüslerim sütum azaldı neden böyle oldu anlamadım çok güzel sütüm vardı napabilirim yaşayan var mı bu durumu neler yaptınız nasıl düzeldi lütfen banada söyleyin humana çayı içtim bı fayda etmedi lactamil içtim gene bıswy olmadi başka napabilirim