Bebeğim 33 günlük ve emzik emen bi cocuk . Bugün farkettim agzinda emzik yokken de emme refleksi yapiyor uyurken falan fakat dilinde bi titreme oluyo onun öncesinde boyle bisey yasayan var mi internete yaziyorum SMA belirtileri arasinda cikiyor moralim cok bozuldu 😔