Habibeee1 süt alerjisi olabilir kolik ile benziyor ve gaz diyip doktorlar eve gönderiyo .kakası nasıl tarif edermisiniz kabızlık varmı ,çok cıvık mı kakası,bezi katlayınca yapış yapış oluyo mu ,tanecikler varmı ,balgamlı yapıya benzer mukus deniyo.sürekli huzursuzluk varsa şüphelenin ve çocuk gastroentroloji bölümüne gidin kaka tahlili yaptırın diyete girersiniz 🧿🧿🧿