Ne kadar erken yaptırırsanız o kadar çok doz oluyor. Bu rotavirüste de öyle. Maalesef doktorlar da biraz bu işi ticarete dökmüş gibi artık. Biz 3 doz Bexero (9-13) ve hatırlatma dozu. 1 doz nimenrix (1yaştan sonra) yaptırmıştık. Ama Bexero kadar ağır bir aşı görmedim. Çocuğumun aşı yerinde hala sertlik hissediliyor, dağılmadı sanki.