ZeynepNurten ben ilk gün bebek uyutucudan fön sesini açtım uyutcağım zaman yanına yattım emziği verdim pışladım bi sonra ki gün yine fön sesi beşiğine koydum saçını okşadım elini tuttum ağlayınca kucağıma aldım olduğum yerde sakinleştirip tekrar yatırdım beşiğine iki gün sonra beşiğine koydum emziği verdim sesi açtım sadece yanında oturdum enziği attıkça verdim sadece derken en son sesi açtım beşiğe koydum odadan çıktım derken 1 haftanın sonunda alıştık çok şükür maşallah benim kızıma bide hep aynı yerde uyut oraya gittiğinde artık uyuyacağını anlıyo bu akşam salonda uyusun dedim kıyamet koptu uyumadı odaya götürdüm şıp diye uyudu