Busra2326 Betul00 benim doktorum bana anlatmıştı bir hastası öyle yapmış daha cok artmış diye çünkü fototerapideki değişik ışık aynı değiller kaç ki sarılığı
Ayminaa Her yarım saatte emzirirsen hiç bir sorun yaşamazsın düşer iki bebeğinizde ben öyle atlattım bilmediğiniz üzere florasanla falan doktor tavsiyesi olmadan yanlış bişey yapmanızı önermem
Busra2326 Betul00 benim ilk 15 ti foto terapi gördük 11 oldu taburcu olduk 2 gün sonra gittik 20 oldu tekrar terapi gördük 12 oldu taburcu olduk sonra büyüdükçe azaldı riske atmayın sizde foto terapi görün kötü birşey değillll