AysenurErsonmez Hanımlar bebeğim 4 aylık yüz üstü yataktan düştü uyurken, kusma, göz kaymasi vs olmadı şişlikte yok 2 saat oyun oynadık uyutmamaya çalıştım şuan da uyuyor daha önce başına gelen varmı çok suçlu hissediyorum kendimi çok korktum kuzum nasıl ağladı
babyfaceee AysenurErsonmez çok kötü bi duygu kızım iki aylıkken benim yatağından düştü yatakta yüksekti kostum hastaneye tüm filmleri çekildi 3 saat ağlamıştı susmadan geçmiş olsun. Bence goturmelisiniz
Emir29 AysenurErsonmez cok ağladı mi bi yerinde bişe var mi ki benim oğlumda koltuktan düşmüştü ama bişe olmadi çok şükür bişe yoktur umarim
AysenurErsonmez serinserin çok şükür bu zamana kadar kusma gözlerde kayma olmadı sadece gazdan dolayı ağlıyo doktora götürmedim ama çok mutluydu tüm gün boyunca da takip ettim
AysenurErsonmez babyfaceee Götürmedim tüm gün boyunca da takip ettim herhangi bi sıkıntı olmadı ama çok üzüldüm
AysenurErsonmez Emir29 Bi sıkıntımız yok çok şükür pek ağlamadı 5 dk bile sürmedi ağlaması tüm gün takip ettim
AysenurErsonmez Nrm 90 cm kadar yüksek değil pek ağlamadı zaten 2dk felan ağladı sustu sonra oynadık 2 saat kadar. Sonra da uyuttum şuana kadar kusma göz kayması vs olmadı çok şükür
Doruk12 AysenurErsonmez 50 cm den fazlası sıkıntı oluşturabilirmiş benim de koltuktan düşmüştü döndüğünü anlamadığım 2,5 aylık zaman diliminde Allah'tan Bi şey olmadı kontrol et heryerini ağrı var mı gözlerinde Bi şey yok diyorsun zaten bilinç bulanıklığı kusma VS yoksa inşallah Bi şey olmamıştır ama Bi doktora görünün isterseniz 🤔 hemen uyutmamışsın da zaten genel durumu iyiyse korkmayın.
AysenurErsonmez Doruk12 genel durumu iyiydi bütün gün maşallah ama huzursuzluk var ki 3. Ay bitti biteli huzursuz o yüzden bi sıkıntımız yok çok şükür
11RabiaAsel11 Benimde kızım düştü Dr aradım hemen 50 cm den yüksek ise kusma gözlerde kayma varsa getirin dedi 24 saat takip edin dedi Herhangi bişey olmadı çok şükür
AysenurErsonmez 11RabiaAsel11 mışıl mışıl uyuyor şuan tüm gün de oyun oynadık bi şeyimiz yok sanırım götürmedim doktorada çok üzüldüm yarın götürsem mi acaba
babyfaceee AysenurErsonmez keşke götüreydiniz allah korusun basinda bisey olsa ben çok korkarım temografi çekilirdi geçmiş olsunn