Kuzeymiram Ben sezeryan olali 5 ay oldu sezeryan dikişim pembe ve şişik bunun inme ihtimali varmi yada bunun bi kremi varmi bu saatten sonra inermi . Bu arada kaşiniyor bazende sizliyor normalmi bilgisi olanlar
Lulemom Kuzeymiram benim 6 ay oldu. Hiç şişlik falan olmadı. Artık ten rengine de dönmeye başladı. Bi doktora sor istersen. Şişlik falan normal mi bilemedim. Ağrı sızı da olmuyo bende hiç
Nazlican Kuzeymiram Benim 2 ay ı yeni geçti doğum yapalı benimde pembe şişlik yok ama arada yanıyor Bende bu hafta kontrol e gidicem Bakalım ne diyecek
Elifinannesiiiiiiiiii Kuzeymiram canım bugün daha gösterdim 6 aylık bebeğim doktorum keloid dedi ama korkulacak bir durum değil tedavi olma bence dedi gerek yok biz 2. Doğumda temzliyoruz dedi
Kuzeymiram Bilgisi olanlar hepsine cevap yazabilirmi. Bosuna kadin doguma gitmek istemiyorum bebekle hava cok soguk zaten 🥶🥶🥶
Kuzeymiram Elifinannesiiiiiiiiii kadin dogum bakiyor demi ona . Bide seninde dikişin kasiniyor arada batma oluyormu normalmi acaba 🤔
Elifinannesiiiiiiiiii Kuzeymiram normal canım dr kendisi dedi kaşınır batar 2. Doğumda temizleriz dedi krem yazdı işte ama çok büyük bişey bekleme dedi.
Elifinannesiiiiiiiiii Almi4134 karnım hala benimde acıyor canım korkmanı gerektirecek bir durum yok bence
Almi4134 Elifinannesiiiiiiiiii cok teşekkür ederim bir de belden narkoz verilen yer de aviyor daha önce de belden uyusturmsli ameliyat oldum.ama ağrım sızım olmazdı.. zaten hic istemyerek sezaryen oldum moralim de bozuk hala