Mom52115 Merhaba travel bir arabamız var ancak evimizde asansör yok. Bebeğim 3,5 aylık hem arabanın hem bebeğin ağırlığı inip çıkamıyorum. Katlanması kolay kendisi hafif bi BASTON araba önerisi bekliyorum lütfen yanıt verir misiniz
lesley Mom52115 ben chicconun ultra hafifini kullanıyorum çok rahat oluyor tek basimayken kendim bile indirebiliyorum
buselidunya Mom52115 Baby2Go baston arabasını kullanıyorum hem hafif, hem açılıp kapanışı kolay memnunum ☺️
balbocegiiii Mom52115 maclaren atom kullanıyorum memnunum diğer modelleri de kolay kapanıyor ve hafif