Oldugugibibiri bende geçen ay geçirdim, bende aşısızım ama ateş 1 gün olmustu bende senin uzun sürmüş. Dut kürü icmeni tavsiye ederim, enfeksiyonu düşürüyor. Bebelere yaptığımız sarımsaklı yağdan sür ayak altlarina. Alabiliyosan çinko tavsiyesi al birde eklem yerlerine, ensenin altindaki ilk cikintiya soguk pres yap. Aklima gelenler bunlar gecmis olsun