kızlar bebeğim 7 aylık olacak 1 hafta sonra, grip oldu. nerden aldı bilmiyorum. ne kadar pimpiriklisin demeyin lütfen tecrübesizim ve ne yapacağımı bilmiyorum. arabamız bozuk doktora gitme ihtimalim yok gibi. evde yapabileceğim bir şey var mı lütfen akıl verin