birprensannesi__ Sanırım benden geçti ben cok ağır grip geçirdim hala geçmedi suan oğlumda öksürük başladı evde calpol var verilir mi sütüm yok baska napabilirim
Deletedmom_73 birprensannesi__ Bebeğinize maskeyle yaklaşın sık sık emzirin doktora başvurun bence ilaç verecektir çok geçmiş olsun
Deryabodur55 birprensannesi__ calpolu ateşi varsa çok huysuzsa verin benim oğlumda 3 aylık öksürüğü vardı sağlık ocağına götürdüm peditus diye ilaç verdi 4 5 günde geçti
EminEymen80 birprensannesi__ doktora göster bebeklerde solunum borusu dar olduğu için enfeksiyon anında kapanma oluyor beslenme istememesi ondan olabilir Allah korusun hepizin çocuğunu benim önerim geç kalmadan doktor görmesi evde yapılan tedaviler yetersiz gelebilir hastalığı ilerletmeden götürmek lazım
prens_annesi1 Tereyağ pekmez verebilirsiniz benim de 4 aylıktı verdim bi tatlı kaşığı tabi dr a sorarak geçti çok şükür hemen
prens_annesi1 birprensannesi__ Yemek değil tereyağını eritip üzerine pekmez ekleyip karistiracaksiniz bi çay kaşığı verirseniz iyi geleceğini düşünüyorum ama tereyağ da pekmez de hakiki olsun
birprensannesi__ prens_annesi1 tamm canım sagol yemek derken yani mama yemiyor istemiyor ağzını açmiyor🙁
birprensannesi__ Deryabodur55 yarın aşısı var zaten yazdırırım öksürük için suan takipteyim ateş için
birprensannesi__ EminEymen80 yarın gidecez zaten bugün Başladı surekli uyuyor mama istemiyor ben 1 haftadır çok ağır grip geçirdim benden ona bulaştı bence