2maviboncuk Danerys Eve ağustosta kayıt oldum hep Bi ay çıktı Bi ay çıkmadı gecen ay çıkmadığı için bu ay bekleyisteyim 😄
Danerys 2maviboncuk ben de eylül gibi kaydoldum bana ilk kez çıktı. Bu sefer bonuslardan değil diğer sorulardan bakıp yolladılar sanırım
Danerys Deletedmom4444 Mail geliyormuş ya😅 ben de sürekli kontrol ediyordum uygulamayı 20 dk içinde almam lazımdı sonunda yakaladım 😅
Danerys Sessizol yok ücretli değil üye olup anket dolduruyorsunuz . Ankete göre kutu geliyor. Tabi kimisine her ay çıkıyor kimisine de benim gibi ilk kez 😅
serenittyyy Danerys banada çıktı maskaralı olan seri gelicek inşallah aslında saç kreminide merak ediyordum hayırlısı bakalım😋