biberonmamasi Merhaba beni kredi kartına 4 bin lira borcum var her ay toplam 500 civarı borç çıkıyor ve ben asgari ödemek istiyorum ama asgari ödendiği zaman 0,45 kuruş her güne zam işliyor. Bu yüzden hesap özetini ödesem acaba bu 0.45 kuruş faiz işler mi
MelekAnnesii biberonmamasi faiz ödememek için hesap ozetini ödemeniz gerekiyor asgarisini odedikce faiz gelir