Merhaba kızlar . Bebeğim 7 aylık 5 buçuk aylıkken ek gıda (tadımlar) başladık . İlk ay çok güzel geçti ama 1 aydır bebeğim ne mama içiyor ne ek gıda anne sütü 2 ay alabildi sadece . Sadece uykuda besleyebiliyorum oda çok çok az . Saatlerce aç kalıyor . Kaşığa ağzını kitliyor blw demedim onda da ek gıdanın kokusunu alıyor sanırım her şeyi ağzına götüren bebeğim ek gıdayı fırlatıyor . Var mı bunun bir çözümü . Başına gelen çözüm bulan çok üzgünüm 😢