Selam kızlar bebeğim 2 buçuk yaşında ekim ayından beri hastalığıyla uğraşıyoruz. İlk önce Ekim’de başladı burun akıntısı ateş surup içmediği için doktor iğne verdi neyse kullandık geçti. O zamandan bu zamana her ay hasta oluyor 1 ay arayla tekrarlıyor ve aynı şekilde burun akıntısı öksürük ateş balgam diye devam ediyor. Her ay doktora gidiyoruz iğne veriyor ayda 6 tane iğne yiyor. Bugün tam bir ay oldu diğer ay iğne yiyeli ve bugün tekrar hastalandı. Neden böyle oluyor anlamıyorum. Çocuk doktoruna randevu alıcam ama aklıma takıldı yine mi yine mi diye düşünmekten kafayı yemek üzereyim. Bu durumun altında baska bişey yatabilir mi?