Kizlar normalde kizim 8 bucuk 9 gibi uyur bir suredir 12 de uyuyordu bugunde 8 bucuk gibi kalkti 12 civarinda bi 45 dk uyudu sadece. 8e kadar dayansin en azindan diye dusundum ama dayanamadi cocuk cok zorlanmaya basladi su an kendi kendine uyudu. Sizce gece uykusu olarak mi uyur yoksa birazcik uyuyup uyanir yine gecenin kör saatlerine kadar durur muyuz ? Yada bu uykusunu gece uykusuna çevirebilmek adina ne yapabilirim ?