Dilan_34 Kızlar doğum yapalı üç ay oluck ve bn saçımı boyamak istiyorum ama süte geçer diyorlar dogrumu
Annesiballisiii Dilan_34 6 ay kadar bekleyin bence en azından ek gıda aldığı dönemlerde olur emzirme arası açılır o arada saçını boyarsın. Ben doktoruma kızım 6 aylıkken sordum ek gıda alıyor artık 4-5 saat emzirmezsin saçını boyarsın demişti
luciferrr Dilan_34 Emzirme döneminde de saç boyasının süte geçmesi beklenmeyen bir durumdur o yüzden emzirme sırasında saç boyamanın bir zararı yoktur.
cemre_-34 Dilan_34 benmde kızım 5 aylık mesela ben kuaförüme organik boya söyledim amonyaksiz onla boyatacam boyamadan öncede bi iki gün sut sagma yapacam sut birikimi o gün onla yetinir artık